Baden Baden Interior

Projecten

Baden Baden Interior is een klein woonwarenhuis en ontwerpstudio in Amsterdam. Een verrassende en uitnodigende badkamer- en interieurwinkel van 380m2 met een regelmatig wisselende eclectische mix van meubelen, design, kunst, objecten en accessoires. Iedere liefhebber van goed design vindt bij ons iets moois. Hier vinden ook de afspraken plaats voor een advies of ontwerp van Baden Baden Studio, onze eigen ontwerpstudio. Wij ontwikkelen samen met u een enkele ruimte, een heel huis of project. Dit doen wij voor zowel particulieren als zakelijke klanten in binnen- en buitenland. Zo hebben we bijvoorbeeld een flexibel samenwerkingsverband met andere specialisten, zodat wij in staat zijn om maatwerk te leveren en turn key projecten uit te voeren. Toegankelijke producten en laagdrempeligheid, staan naast vriendelijkheid en service- gericht denken hoog bij ons in het vaandel.

Diensten
Interior Design, Styling, en Concept Development
Servicegebieden
  • interieur inrichting
  • badkamers
  • concept design
  • Totaalconcept
  • Interieurstyling
Adres
Valkenburgerstraat 201A
1011 MJ Amsterdam
Nederland
+31-205318418 www.badenbaden.nl

Beoordelingen

We verwachtten van Baden design, service en kwaliteit. Dat mag ook, voor hun prijzen. Helaas zijn service en kwaliteit volstrekt ontoereikend. Het ontwerp was leuk en goed uitgedacht. Daar houdt de positieve ervaring op. Om te beginnen bleken producten niet of niet volledig besteld. De verwarming (à 800 euro) bleek alleen te bedienen door de stekker in en uit de muur te trekken. Ook is de temperatuur niet te regelen. De verwarming mag om die reden ook niet in de EU verkocht worden, volgens de catalogus. Baden beweert eerst dat het wel gewoon in orde is, zegt vervolgens toe alsnog bijbehorende thermostaat te leveren, laat maanden niets van zich horen om daarna opnieuw dezelfde discussie te willen voeren. Pas na 10 maanden is uiteindelijk het onderdeel kosteloos nageleverd. Een aansluiting van de douche op de muur, die men ook was vergeten te bestellen, werd 6 maanden na de initiële order geleverd. Met wat korting, die de kosten van het terug laten komen van de installateur niet eens begint te dekken. De kwaliteit van de Zucchetti kranen is slecht. De kranen en slangen sloegen binnen enkele maanden groen en zwart uit. Baden meldt vervolgens dat dit logisch is als je niet de kraan na elk gebruik afdroogt en een keer in de drie weken de kranen in een badje legt om te ontkalken. Na heel veel pijn en moeite kwam de importeur langs, die eerst hetzelfde verhaal op stak en pas na een zeer onprettig gesprek tot de conclusie kwam dat de kranen inderdaad productiefouten hebben en dat de finish niet in orde was. Pas maanden later is een deel (!) vervangen. Overigens werden vanaf het eerste moment toegezegde en dubbel gecontroleerde levertijden van tot wel twee maanden niet gehaald. Hier werd niet proactief over gecommuniceerd. Pas na herhaaldelijk doorvragen bleek dat a) de data niet de leveringsdata waren, maar het moment waarop de Italiaanse fabriek iets op de post deed (dus kostte het 1-2 weken extra); en b) dat de fabriek verschillende onderdelen pas weken later dan beloofd zou leveren. De oorlog in Oekraine de schuld geven voor vertraging bij een Italiaanse kranenfabriek is al vergezocht, niet communiceren noch een oplossing bieden is ronduit slecht, en leidt tot extra kosten en vertraging bij de aannemer. Advies: - Ga niet naar Baden, of laat hen alleen een ontwerp maken en vraag een betrouwbaarder partij (letterlijk iedereen van meubelboulevard tot online winkels) de materialen te bestellen. Als je al bij hen hebt besteld: - Communiceer via email, maar ga er van uit dat zelfs zaken die zwart op wit staan telefonisch glashard worden ontkend. - Voldoe de laatste termijn niet totdat men met pijn en moeite, 10 maanden na dato, ongeveer aan de verplichtingen heeft voldaan. Dat lijkt de enige motivatie tot actie.
meer dan 1 jaar geleden
Projectdatum: april 2022
We verwachtten van Baden design, service en kwaliteit. Dat mag ook, voor hun prijzen. Helaas zijn service en kwaliteit volstrekt ontoereikend. Het ontwerp was leuk en goed uitgedacht. Daar houdt de positieve ervaring op. Om te beginnen bleken producten niet of niet volledig besteld. De verwarming (à 800 euro) bleek alleen te bedienen door de stekker in en uit de muur te trekken. Ook is de temperatuur niet te regelen. De verwarming mag om die reden ook niet in de EU verkocht worden, volgens de catalogus. Baden beweert eerst dat het wel gewoon in orde is, zegt vervolgens toe alsnog bijbehorende thermostaat te leveren, laat maanden niets van zich horen om daarna opnieuw dezelfde discussie te willen voeren. Pas na 10 maanden is uiteindelijk het onderdeel kosteloos nageleverd. Een aansluiting van de douche op de muur, die was vergeten te bestellen, werd 6 maanden na de initiële order geleverd. Met wat korting, die de kosten van het terug laten komen van de installateur niet eens begint te dekken. De kwaliteit van de Zucchetti kranen is slecht. De kranen en slangen sloegen binnen enkele maanden groen en zwart uit. Baden meldt vervolgens dat dit logisch is als je niet de kraan na elk gebruik afdroogt en een keer in de drie weken de kranen in een badje legt om te ontkalken. Na heel veel pijn en moeite kwam de importeur langs, die tot conclusie kwam dat sommige kranen inderdaad productiefouten hebben en dat de finish niet in orde was, maar dat van de andere helft weer ontkent. Pas maanden later is een deel (!) vervangen. Overigens werden vanaf het eerste moment toegezegde en dubbel gecontroleerde levertijden van tot wel twee maanden niet gehaald. Hier werd niet proactief over gecommuniceerd. Pas na herhaaldelijk doorvragen bleek dat a) de data niet de leveringsdata waren, maar het moment waarop de Italiaanse fabriek iets op de post deed (dus kostte het 1-2 weken extra); en b) dat de fabriek verschillende onderdelen pas weken later dan beloofd zou leveren. De oorlog in Oekraine de schuld geven voor vertraging bij een Italiaanse kranenfabriek is al vergezocht, niet communiceren noch een oplossing bieden is ronduit slecht, en leidt tot extra kosten en vertraging bij de aannemer. Edit: foto's van een kraan die Zuchetti en Baden niet wilden vervangen na een jaar, schoongemaakt volgens instructie.
6 maanden geleden
We verwachtten van Baden design, service en kwaliteit. Dat mag ook, voor hun prijzen. Helaas zijn service en kwaliteit volstrekt ontoereikend. Het ontwerp was leuk en goed uitgedacht. Daar houdt de positieve ervaring op. Om te beginnen bleken producten niet of niet volledig besteld. De verwarming (à 800 euro) bleek alleen te bedienen door de stekker in en uit de muur te trekken. Ook is de temperatuur niet te regelen. De verwarming mag om die reden ook niet in de EU verkocht worden, volgens de catalogus. Baden beweert eerst dat het wel gewoon in orde is, zegt vervolgens toe alsnog bijbehorende thermostaat te leveren, laat maanden niets van zich horen om daarna opnieuw dezelfde discussie te willen voeren. Pas na 10 maanden is uiteindelijk het onderdeel kosteloos nageleverd. Een aansluiting van de douche op de muur, die men ook was vergeten te bestellen, werd 6 maanden na de initiële order geleverd. Met wat korting, die de kosten van het terug laten komen van de installateur niet eens begint te dekken. De kwaliteit van de Zucchetti kranen is slecht. De kranen en slangen sloegen binnen enkele maanden groen en zwart uit. Baden meldt vervolgens dat dit logisch is als je niet de kraan na elk gebruik afdroogt en een keer in de drie weken de kranen in een badje legt om te ontkalken. Na heel veel pijn en moeite kwam de importeur langs, die eerst hetzelfde verhaal op stak en pas na een zeer onprettig gesprek tot de conclusie kwam dat de kranen inderdaad productiefouten hebben en dat de finish niet in orde was. Pas maanden later is een deel (!) vervangen. Overigens werden vanaf het eerste moment toegezegde en dubbel gecontroleerde levertijden van tot wel twee maanden niet gehaald. Hier werd niet proactief over gecommuniceerd. Pas na herhaaldelijk doorvragen bleek dat a) de data niet de leveringsdata waren, maar het moment waarop de Italiaanse fabriek iets op de post deed (dus kostte het 1-2 weken extra); en b) dat de fabriek verschillende onderdelen pas weken later dan beloofd zou leveren. De oorlog in Oekraine de schuld geven voor vertraging bij een Italiaanse kranenfabriek is al vergezocht, niet communiceren noch een oplossing bieden is ronduit slecht, en leidt tot extra kosten en vertraging bij de aannemer. Advies: - Ga niet naar Baden, of laat hen alleen een ontwerp maken en vraag een betrouwbaarder partij (letterlijk iedereen van meubelboulevard tot online winkels) de materialen te bestellen. Als je al bij hen hebt besteld: - Communiceer via email, maar ga er van uit dat zelfs zaken die zwart op wit staan telefonisch glashard worden ontkend. - Voldoe de laatste termijn niet totdat men met pijn en moeite, 10 maanden na dato, ongeveer aan de verplichtingen heeft voldaan. Dat lijkt de enige motivatie tot actie. Edit: foto's van een kraan die Zuchetti en Baden niet wilden vervangen na een jaar, schoongemaakt volgens instructie.
8 maanden geleden