containerwoning

Bewerken
Gudrun Ten Velde

Ik zoek...

Hai,

Ik ben op zoek naar een bedrijf dat voor mij een complete container woning kan maken. ongeveer 30 m2 , door 3 containers te koppelen, 2 van 6 m, in een hoek, dus je zet een van 6 neer, lange kant is voorkant, en daarachter haaks erop een van 6, zodat ik met een achterkant eruit, en om hethoekje erin, een kamer van 9 meter krijg en en van 3. In de 9 m een kleine badkamer , een slaapkamer, vooral kastruimte, muur met openslaande ramen naar buiten, en een werk/zitkamer. geheel schuifpui. De 3x2.0 kamer geisoleerd als muziekkamer, geen ramen, een deur, electra erin, ventilatie. Het huisdeel-container moet gekoppeld worden aan mijn huis door middel van een gang van glas.  frame, glas, gang van 1.60 breed en ongeveer 3 meter lang, aan einde koppelen aan container met deur om container in te gaan. Die gang is soort aanbouw aan huis dus..met dak/vloer… .dus niet van containers gemaakt. Wie weet bedrijven die dit kunnen maken voor een vriendelijk prijsje. Goed geisoleerd natuurlijk, met een isolerend plantendak, evt zonnepaneel? alles op electra, plug en play.